Thursday, February 26, 2004

SALAM TERAKHIR

assalamualaikum,

hari nih sampai rumah dari ofis agak awal la, pukul 7.35 mlm... balik rumah, solat maghrib, then keluar balik... pergi potong rambut, bagi hensem sikit... dah tak terurus nih... heheheh...

tadi ada launching STMS, STF Management System... macam yg aku cakap tadi, nih system yg dibuat in colaboration with finance division, STAD dgn CITS, utk memudahkan pengurusan student trust fund (STF), yg sebenarnya mmg banyak masalah dari sudut pengurusannya...

tadi punya launching hanya utk kampus cyberjaya, hari sabtu nih insyaallah kat melaka pulak... CFO suruh aku pergi sekali, ok la tu, boleh la aku jumpa kak raha sekali, tanya pasal system... dia kata nak bagi aku document, tapi tu la, kena gi sana la... so terlanjur aku kat sana, aku boleh la ambik sekali dari dia... kebetulan pulak kat melaka hari sabtu nih, ada staff meeting... ntah² aku terlibat sekali kot... tak kisah la, yg penting aku tak perlu rush utk pergi konsert malam nih heheheh...

i hope that i have the strength to take all the responsibilities which have been given to me... sometimes i really feel that i cant make it, hope He will bless me in every single thing i do...

wsalam, cya l8er insya allah (*.*)/

No comments: