Thursday, February 26, 2004

-23HB FEB-

assalamualaikum,

sambung lagi sikit... hari isnin 23hb nih, last day utk program mukhayyam penerus... aku bangun awal la jugak, lepas subuh tu lebih kurang pukul 8 lebih, dah keluar dari chalet ke tempat peserta... pagi tu semua peserta ada LDK, pasal tokoh yg diorang idolakan... ok la, banyak nama tokoh keluar, tak kurang juga nama cord, ustad zul, shah dll, menjadi idola diorang... setiap grup ada reason sendiri kenapa diorang pilih nama tu...

habis program lebih kurang pukul 1, then aku naik kereta kurtz, sampai umah ezran... tumpang semalam kat situ... tengok handset yg aku tertinggal, ada jugak la org yg 'missed' aku (missed call la)... msg jgn kira la, berkelip² gambar envelope tu...

malam tu aku rest je, sebab taknak mudaratkan kaki aku lagi... sakit gak tau, walaupun luarannya nampak tak sakit... takut effect lutut je... pastu malam tu keluar gi supper dgn member aku, pastu singgah kat OR bebudak nasyid.... taknak tanye lelebih / cerita lelebih...

esoknya aku balik kl dalam pukul 10.30 pg dari melaka... tetiba je sampai kl kul 12.30 tgh hari (tido la tu, sbb tu tak sedar heheheh)... tanpa berlengah, aku terus balik rumah... on the way ke LRT masjid jamek, aku jumpa mat pen... dia dah abis belajar dah, dia baru sampai dari ireland hari sabtu hari tu... ok la dia, tak banyak berubah fizikal... dia kata dia nak try mintak kat medium firm, and i'm sure dia ada reason sendiri...

that's all for 3 days yg aku takde... hope i can make it more consistently...

wsalam, cya l8er (*.*)/

No comments: