Thursday, February 26, 2004

PENGERUSI?

assalamualaikum,

hari nih bermula dgn ceria, walaupun malam tadi balik lewat, sampai umah pukul 12 tgh mlm lebih... pagi pagi seawal pukul 9 pg, ada meeting utk exec (pada mulanya), tapi dianjakkan jadi meeting staff finance, utk (1) announce new structure - hey, i'm in-charge of financial system unit, (2) operation management - lebih pada perjalanan finance utk 2004 nih, (3) planning for 2004 - lebih kurang macam no (2) tu la...

abis je agenda, masuk la pada benda yg others nih... diorang proposed sambung balik club utk finance staff... tup tup, pn select aku jadi pengerusi... isk isk isk, aku tak terkata la, dah la umur kat mmu nih tak sampai sebulan, tapi aku cuba hayati apa yg dia harapkan... insya allah, aku cuba belajar seberapa banyak dari senior yg lain... secretary utk club tu is en fadil, then treasurer is kak ju... dari melaka, we can call the position as asst treasurer, is ms lau...

aku dah nampak banyak la boleh buat, cuma tak tau boleh ke implement... kena bantuan semua pihak yg berwajib la... memang kena pandai bahagi tugas antara kerja, kerja jemaah, sosial work dll... semoga allah sentiasa bersama aku menghadapi cabaran dan rintangan yg ada kat depan aku nih...

kejap lagi ada launching SMS - STF system yg akan digunakan oleh STAD utk duit stf... pn suruh pergi, sebab relate dgn aku kot...

tu je, wsalam... cyla l8er (*.*)/

No comments: