Thursday, February 19, 2004

BALADA HATI

assalamualaikum,

goodmorning... ada la 2 hari aku tak tulis weblog ni... semalam bukak bukak weblog orang jek heheheh (jgn marah aa)... semalam aku sampai rumah pukul 7.40 mlm, jalan jammed la jugak, tapi tak heavy sangat...

sampai je rumah, mandi + solat semua, terus pengsan... pastu 'sedar' dari pengsan, tengok jam pukul 11.30 mlm... alamak, tak solat isyak lagi!! terus gi solat pastu turun bawah cari makanan... lapar la pulak rasa perut nih :D

semalam dkt ofis, kitorang kena buat presentation based on report yg kitorang dah hantar kat pn noraini... generally ok la, dia puji sbb kitorang (1) dapat maintain guna english sampai end of the presentation, (2) well prepared, walaupun aku tak prepared heheheh, (3) products of mmu, contoh products mmu yg dibangga² kan, heheheheh... tuh la lebih kurang... en sofian pun ada sekali jadi evaluator utk presentation tu, kira dia nih watak Yg Bbhg Dato' Jason King Jr... banyak jugak la dorang tanye aku at the end of my presentation, tapi aku berjaya menjawap dgn penuh kesopanan dan kesusilaan heheheh, saja je ada beberapa point aku tak present, biar dorang tanya... yes! taktik aku berjaya!!!

semalam aku buat kerja² audit, auditor tanya kat en sofian pasal ada benda tu, pastu en sofian mintak aku cari kenapa dan kenapa... aku pun serang la kak siti tu, sebab dulu dia yg buat posting tu... heheheh, sian kakak aku sorang tu... sampai nampak aku dah terus lari heheheh... dari lepas lunch sampai abis office hours la aku buat audit tu... pastu en sofian kata dia email kat aku satu document, mintak aku asingkan ikut year... kalau ikut pengalaman aku, tak sampai 5 minit pun boleh siap, tapi aku tak tengok lagi document tu camne... so tak tau la berapa lame aku akan amik... buat jap lagi la kat ofis (*-*)

alamak, dah kul 7... kena siap nih, nanti lambat lak... wsalam...

cya l8er (*.*)/

No comments: