Thursday, February 26, 2004

DOK PEHE!!

Assalamualaikum,

Hari nih 25hb feb, maknanya dah 6 hari, selepas 19hb, aku tak tulis weblog… banyak perkara berlaku semenjak 2 menjak nih, yg aku pun tak fhm + confuse…

Hari jumaat hari tu, lepas kerja, aku turun melaka dgn cord, naik motor dari kl… ada program dkt tropical fruit farm, sg udang… nama dia ‘mukhayyam penerus’ anjuran IU mmu melaka… perjalanan malam tu, alhamdulillah selamat, walaupun dekat rumah sebelum tu, mak aku dah ingatkan aku, tak galakkan aku pergi naik motor… tapi as a mother, dia redhakan aku pergi… aku betul2 berharap perjalanan aku selamat…

Masa atas motor dgn cord, antara exit pedas/linggi dgn alor gajah, ada sebuah kereta yg aku kenal plat no dia… kereta ziha… aku cakap cord dan kitorang patah balik… ada izudin, nasrul dgn zue kat dalam kereta tu… kereta diorang takde minyak + bateri weak heheheheh… kitorang temankan nasrul dgn zue, takkan nak biarkan diorang berdua kot kan? Sementara izudin ikut polis Plus pergi beli minyak kat simpang ampat… ada la lebih kurang sejam kat situ, sampai semuanya selamat, then kitorang sambung balik perjalanan… sampai mmu lebih kurang pukul 2 lebih, lepas tu pergi minum kat cahaya dinar…

Esoknya program start lepas zuhur… aku dgn cord pergi pukul 10 lebih…

Cya l8er (*.*)/

No comments: