Thursday, February 19, 2004

FINANCIAL SYSTEM

assalamualaikum,

jam dkt atas meja kat ofis nih pukul 6.45 mlm... aku balik kul 11 mlm malam nih, ada la keje sikit nak buat...

hari ni aku dah diberitahu unit yg aku kena handle... FINANCIAL SYSTEM!!! kena jaga system semua... kena amik master in IT la pulak nampak gayanya heheheh... tapi bagi aku, mana pun aku diletakkan, aku kena belajar dan aku insyaallah, buat dgn bersungguh²... mcm kat company lama tu pun, aku diberi tugas buat sales... aku buat jugak, tapi sebab environmentnya tak sesuai dgn jiwa aku, aku rasa aku takut makin 'hanyut'... tapi aku tak kata yg dkt mmu ni, boleh jamin aku tak hanyut, tapi keadaannya agak terkawal, ada kawan nak gi solat, kalau nak bincang pasal selain kerja pun ada member... tapi yg penting, kita tau apa yg kita buat, dan selagi kita berserah padaNya, apa saja yg kita buat, insya allah kita akan terjaga...

hari ni sampai pukul 8.30 pg tepat... heheheh, kat pintu masuk, mr kesavan (security) dah tunggu... aku tak tau pasal ape pada mulanya... pastu en saari kata ada 'sport check' (macam sekolah la pulak)... sport check utk staff yg datang lambat... ada ke patut... tapi aku rasa bukan kot, sbb aku dgr ada menteri dari negara mana nak datang kat mmu nih... siap ada red carpet lagi tu...

nanti sambung lagi... dah maghrib...

wsalam, cya l8er (*.*)/

No comments: