Saturday, February 28, 2004

MALAM SESUCI KASIH

assalamualaikum,

hari ni aku outstation, kat melaka... pukul 9.30 pg ada meeting utk staff finance kat melaka nih, dkt sri rubi... tup tup, meeting start kul 10.30 pg.. bos terlambat sikit...

meeting tadi ok, macam yg dah dibuat kat cyberjaya, dia announce new structure... before that aku berbual dgn beberapa staff STAD tentang current situation... ada la beberapa perkara yg aku tak senang, rasanya biarlah aku simpan sendiri je... takut nanti kalau² weblog nih dibaca oleh pihak² yg tertentu, susah pulak aku... overall meeting, ok...

lepas tu pukul 12 tgh hari aku pergi chancellery, ada launching STMS untuk kampus melaka pulak... habis lebih kurang pukul 1 lebih, nak dekat pukul 2, campur lunch sekali dgn prof... en syukur nampak panik masa buat presentation tadi, sampai keyboard hang la... nasib baik dapat diatasi problem tu, then the presentation dapat diteruskan...

lepas tu, aku jumpa kak raha dekat CITS, discuss sikit pasal scope of work aku nih... aku cuba sampaikan apa yg aku terpikir buat masa tu... aku rasa macam nak stay kat melaka, mungkin utk 1 minggu, utk aku belajar dari sini benda yg patut aku belajar... dkt sini pun ada en adanan, officer utk unit aku nih... system analyst kat melaka nih ada 3 org, compare kat cyber ada 2 org... itu aku tak kisah sangat, tapi aku sebenarnya nak sangat belajar pasal ICEMS nih, pasal aku memang tak clear pasal nih...

petang sikit, pergi minum dgn hadi dll dkt RSI, biasalah, bila dah jumpa gang, semua citer keluar... aku teringat zaman aku belajar dulu... memang best sebenarnya, siapa yg tak tau menghargai zaman belajar (universiti), itu aku no comment la...

mungkin dalam beberapa hari nih, akan berlaku sesuatu yg besar dalam hidup aku, sesuatu yg menentukan perjalanan hidup aku... tunggu dan lihat, apa yg berlaku, yg aku rasa tak perlu aku jelaskan di sini...

malam nih ada konsert nasyid, Malam Sesuci Kasih... semoga apa yg berlaku pada malam nih dipermudahkan oleh allah... insyaallah...

wallahu a'lam... cya l8er (*.*)/

No comments: