Friday, March 05, 2004

(NO SUBJECT PART 2)

assalamualaikum,

hari nih aku sampai ofis dalam pukul 8.30 pg... alhamdulillah, awal jugak la, tak la rekod buruk sangat dalam minggu nih (walaupun hari isnin sampai rabu datang lambat :Þ), mungkin ada hikmah di sebalik kelewatan nih...

hari nih kat ofis, aku tak banyak kerja sangat... sampai², aku spend sampai kul 10 pg utk buat kerja clerical... lepas tu jumpa kak zarina, tanya tentang bank reconciliation, takut dia tak faham lagi... lepas tu aku sambung balik study system, aku tengok flowchart utk AP pulak, quite faham la sebab semalam dah jumpa kak fizah, dia ada explain sesikit la apa yg dia kena buat (AP)...

lepas tu nak gi solat jumaat, en fadil belanja sorang rm10... alhamdulillah, semoga allah memberi hidayah kepadanya... balik dari solat dalam pukul 2 ptg, lepastu aku sambung study system, then pergi jumpa kak zarin, nak update kerja...

overall hari ni, kurang mood sikit... kenapa? no comment...

wallahu a'lam, cya l8er (*.*)/

No comments: