Thursday, March 04, 2004

(NO SUBJECT)

assalamualaikum,

hari nih aku naik ERL pergi kerja... alhamdulillah, sampai sebelum pukul 8.30 pg... settlekan sikit kerja clerical nih (ye la, aku nih asst manager yg takde clerk), pastu pukul 10.30 pg pergi jumpa kak fizah, utk informal discussion tentang system...

habis discussion dalam pukul 1 tgh hari... pastu pergi tengok career fair dkt multipurposehall... tak semeriah macam kat melaka, i think... tapi overall, ok la kot... aku jumpa beberapa org kawan aku kat fair nih... tapi ntah kenapa, hari ni aku rasa semacam sikit...

tadi aku baca weblog seorang sahabat, memang dia sedih dgn apa yg berlaku... aku pun sebenarnya sedih, tetapi bagi aku, aku memang kena buat keputusan... keputusan memang akan menguntungkan atau tidak menguntungkan 2 2 pihak, tetapi keputusan tetap perlu dibuat... aku bermohon padaNya, semoga tindakan aku nih betul dan diredhaiNya...

to be honest, aku memang tak tau nak cakap apa, speechless... semoga allah mengampunkan aku...

No comments: