Wednesday, March 10, 2004

IMPIAN KASIH

assalamualaikum,

semalam, seharian aku ada kat melaka... ada training STMS... start dalam pukul 9 pg, dgn participants hanya seramai 3 org... memang menyedihkan... nasib baik bukan aku yg conduct benda nih, kalau tak siap la bebudak tu...

lepas tu, en syukur slow slow me'narik diri' dari jadi presenter... ada hal katanye... last last aku jugak yg kena amik alih jadi presenter, nasib baik masa awal² session tu aku dah go through the system... nak cek la konon²nya... in my opinion, memang banyak la yg nak diimprove... biasa la, aku pun tak pasti, testing period nih boleh ke nak dibuat... ada benda yg dah disuarakan dulu, tapi SA incharge tak buat perubahan... benda tu bagi aku kena cek balik la... overall utk STMS training kat melaka nih, memang la mengecewakan...

ari nih, kat cyber pulak ada training STMS kat cyberjaya... ramai club rep yg datang, kira macam full cooperation la dari dorang... presenter pun (en omar STAD) commit sepenuhnya... aku attend STMS training ni belah pagi je, sebab petang tu ada meeting financial process review... overall training STMS kat cyberjaya, ok la kot...

meeting tadi, pasal procurement... pn noraini yg chair the meeting... buat video conferencing... melaka - cyberjaya... lama la jugak meeting tu, dari kul 3 sampai kul 5... aku dah la ngantuk dalam meeting tu, tapi kena gak pay attention sbb takut² kena kat area yg aku kena perhatikan... overall, ok...

malam nih ade konsert 'nasyid' kat cyberjaya nih... insya allah aku pergi kot, mungkin sebagai pemerhati, kot... artis jemputan: brotherz, yassin, ruffedge dan ve... aku sebenarnya malas nak gi, tapi atas sebab² yg tertentu, aku kena pergi...

insya allah, setiap perkara yg kita buat tu, jika kita bersandarkan takut dan harap kepadaNya, Dia akan sentiasa bersama kita...

wallahu a'lam... cya l8er (*.*)/

No comments: