Saturday, July 22, 2006

DEAR DAH SIHAT? (SIRI KERETAKU OH KERETAKU... PART 2)


assalamualaikum,

tadi lepas breakfast sumer, aku gi melawat sweetheart aku yg kat bengkel tu... sedih plak aku tengok rupa dia sekarang... nak kata takde rupa kereta, memang ada rupa kereta la, tapi tak la macam kereta... (apa la aku merepek nih...)

sedih aku tengok kereta aku tu... aku pun berboraklah dgn tokei kedai tu... 'alo tokei, ini kereta bila boleh wa kasi angkat?' 'aiyo... lu manyak cepat woo... ini kereta pun paling kurang 1 bulan baru boleh kasi siap...' 'waa, manyak lama ka?' 'memang maa, lepas sudah kasi tarik, itu kereta mau kasi buat cantik², lepastu masuk suma barang², lepas sudah masuk barang kasi tarik lagi, lepastu kasi cat cantik²... kita kasi buat allignment tayar suma, lepastu baru boleh kasi angkat...'

aiyo... lamanya tokei!!!




takpe la... yg penting, aku selamat dan sihat... huhuhu... rindunya kat kereta aku!!!

(siri kali ini banyak sangat merapu... jgn terpengaruh dgn aksi² yg ditonjolkan... anak² di rumah digalakkan membaca siri ini dengan pengawasan ibubapa... pengawas kat sekolah pun boleh jugak!!!)

ape-apentah!!! wallahu a'lam...

(*,")/

No comments: