Thursday, June 05, 2008

hani sofea binti mohd noridzuan


assalamualaikum wrb,

alhamdulillah... aku nak berkongsi berita gembira ni dgn semua... aku secara rasminya telah bergelar ayah kepada anak perempuan aku HANI SOFEA BINTI MOHD NORIDZUAN yg seberat 2.76kg telah selamat lahir pada 3 jun 2008 pukul 9:04 pagi waktu malaysia, di hospital pantai ayer keroh, melaka...

kalau ikutkan, sofea still 36 weeks dlm perut ibu dia on the day dia lahir... tp sebab tak sabar nak tengok ibu dgn ayah dia, sbb tu dia keluar cepat tu ;-)

masa deliver, aku duduk side by side dgn wife aku dkt labour room, from 1am (contraction) sampai la dia bersalin... so sesiapa yg tak pernah experience duduk dgn wife korang dalam labor room masa dia bersalin, you should have that... masa tu baru la korang tahu betapa tingginya pengorbanan seorang ibu, dari mula mengandung, morning sickness, sampai la ke deliver...

ya allah ya tuhan kami... kami bersyukur kpdMu di atas kurniaan zuriat kami ini... semoga dia menjadi anak yang solehah, yg taat pada perintahMu, menghormati org tua dan berpekerti mulia seperti hamba-hambaMu yg terpilih... amin...





HANI - delighted, SOFEA - beautiful... Hani Sofea, kecantikan yg menggembirakan... semoga dia akan cantik keseluruhannya, insya allah...

wallahu a'lam...

No comments: