Monday, June 16, 2008

ANAK AYAH...


assalamualaikum wrb,

last weekend i was at bandar tenggara, my IL's home. 'melepas rindu' to mrs dwen n dearest sofea. sofea looks different now, ye la, aku ni jumpa seminggu sekali. kulit pun dah start menggelupas. dah pandai bukak mata (walaupun tak nampak lagi). sekarang ni dia dah semakin manja, asyik merengek minta dipangku n dodoi. kalau tak, taknak tidur.



aku banyak berbual dgn sofea walaupun dia tak faham. tapi orang cakap, baby boleh dengar n ingat apa yg kita cakap sekarang ni. aku cakap benda² yang baik, bagitahu sofea harapan aku bila dia dah besar nanti. sometimes dia membalas (berbunyi).

sofea pun dah pandai senyum. selalu senyum sorang² masa tidur. kadang² bila aku berbual dengan dia, pandai pula dia senyum. alahai anak ayah.



hani sofea. anak ayah yang menjadi penyejuk mata n penawar hati ayah n ibu...



(more pictures of hani sofea, click here)

No comments: