Wednesday, May 14, 2008

UPDATES!!!


assalamualaikum wrb,

huhu, lama dah tak update blog nih... busy banget... lg satu asyik outstation jek... tak sempat nak update blog pun...

walaupun azam nak rajin tulis blog, tp bila keadaan sibuk dah menekan diri, takde la hasilnya dkt sini... so sementara tgh run something dkt I*EMS, aku ambiklah masa sket nak tulis...

sepanjang sebulan ni banyak yg berlaku... dwen junior dah diketahui jantinanya... baby apa? hehehe mana leh kasi tau dkt khalayak ramai... tunggu je... by the way, mrs dwen dah mengandung 8 bulan lebih or 33 weeks, rasanya cam baru je kahwin kan? alhamdulillah, setakat ni tiada masalah yg kritikal berlaku... baby pun semakin aktif menendang² perut ibu dia, mcm tak sabar nak tengok dunia ni... alhamdulillah, allah berikan peluang kpd aku utk mendapat rezeki yg berlimpah ruah... alhamdulillah...

krisis dunia... dgn inflasinya, semua barang keperluan naik harga... cord ada buat posting pasal inflasi, boleh baca dkt sini... nice posting and info pasal inflasi... lagi, kes rekod malaysia, mahkamah tinggi syariah benarkan kes murtad... utk cerita lanjut baca di sini... hmm, apa nak jadi la sekarang ni...

kerja... aku semakin kerap ke cyberjaya... banyak meeting la plak skrg ni... dgn nak implement new enterprise accounting pastu dgn transfer pricing ni... banyak benda yg kena setup, dgn systemnya, dgn flownya, dgn blueprintnya etc... benda ni baru, so kena banyak brainstorm dgn other departments...

kahwin... akmar dah nak kahwin, shah pun dah nak kahwin... zarina officemate aku pun dah kahwin, pakcik mrs dwen pun nak kahwin... maaf, aku tak dapat datang majlis korang, sbb wife aku dah sarat sangat ni... nak pegi jauh² tak berani...

tunang... abg ipar aku dah nak bertunang... wops! jeng jeng jeng... heheheh... tak caya ke? dgn siapa? heheheh mane leh kasi tau... tanya la dia sendiri hahahaha...

yg lain, bulan depan dah kena standby dkt melaka... mrs dwen dah sarat sangat... mr dwennya pun seb baik tak sarat jugak hahahaha... tp tgk la nanti masa mrs dwen confinement, mr dwen pun nak confinement skali la hehehe...

ok, tu je kali ni... hopefully lebih consistent dgn issue2 semasa n personal yg baru... insya allah...

wallahu a'lam...

No comments: