Thursday, January 22, 2004

PONDOK

assalamualaikum, goodmorning!!

ari ni aku bangun awal la jugak kalau nak compare aku tido kul baper kan... tak tau la ari ni nak wat ape. ingat nak ikut si azim tu lepak umah cord tapi tak sure la pulak. nak kluar berjalan duit pulak bos tak masukkan lagi. ada ke dia kata nak masukkan sekali dgn gaji staf lain. patut ke? aku dah berhenti kerja nih, tapi dia nak masukkan sekali dgn dorang, isk isk isk...

kengkadang aku fikir balik bagus jugak aku gain experience kat company lama aku tu. banyak la jugak benda yg aku belajar, tak la melangut je kat company tu. dapat la jugak membuat network, mungkin berguna satu hari nanti kalau tak sekarang. sayang jugak rasanya nak tinggal company tu sebenarnya tapi kalau nak fikirkan mudharat, better aku keluar. aku ada tanya ummi pasal ni, dia kata kita sepatutnya cuba allocatekan diri kita dgn suasana yg kita alami sekarang. tapi kalau kita rasa suasana / bi'ah tu akan menghanyutkan kita, baik kita keluar dari suasana tu dan cari suasana lain yg lebih baik.

cakap pasal ummi, lama gak aku tak jumpa ummi. rindu tau! 2 malam lepas si raudhah missedcall aku, ade ke patut dia kata saje je nak missedcall. masa tu dia kat umah ummi. bebudak mmu ada kelas pondok kat baitul qura' ari ni. macam seronok je, mcm nak gi tapi ada je rintangannya. betul la org cakap, kalau nak buat jahat tu mmg senang je, tapi kalau nak buat baik ada je cabarannya.

lapar la pulak perut aku ni, nanti la sambung balik. insya allah...

wsalam... cya l8er (*.*)/

No comments: