Thursday, January 22, 2004

1 2 3?

assalamualaikum,

tadi around 9.40 mlm, ada org call aku... membawa hajat besar, hajat yg bakal mengubah hidup aku dunia akhirat insya allah... tapi membuatkan aku semakin pening kepala...

mungkin ini semua sbg satu 'pendorong' utk aku menjadi yg lebih baik... memang betul aku rasa, kesemuanya bukan calang² org, allah dah cakap dalam quran, perempuan yg baik utk lelaki yg baik, dan lelaki yg baik utk perempuan yg baik... fikir² lah ayat Dia nih... kita dah besar, dah tau fikir...

kengkadang bila sampai bab berumahtangga ni, macam² yg terlintas kat hati aku ni... adakalanya rasa nak sangat berumahtangga, kawin la tu... tapi ada time tu rasa, kalau boleh lambat lagi... ntah la...

tapi yg pastinya, kesemuanya secara tak langsung akan me'matured'kan fikiran kita... ye la, kalau tak fikir pasal ni semua, memang confirm fikir benda² bebudak lagi... nak gi shopping la, nak gi times square la, nak main roller coaster la, nak gi holiday la, dll... ada la sorang member aku nih, bila dah planning nak kawin, duit gaji dah siap siap simpan dalam tabung haji... 'simpan nak buat kawin' katanya eheheh... ntah bila la aku dah start saving utk ke arah tu... ada la jugak saving tapi rasanya utk hari tua, bukan utk kawin... tapi sama jugak la kan, masa tua tu kan dah kawin?

continue nanti insya allah ;) cya l8er (*.*)/

No comments: