Sunday, January 25, 2004

DOA WAHIDAH

assalamualaikum,

penatnye!! aku baru sampai umah dari taiping... actually aku dah sampai kl petang tadi, pastu lepak kat umah cord sampai lepas maghrib pastu pergi gombak, ada kerja sikit...

dekat taiping ada program sikit, nama dia 'Kursus Pengurusan Organisasi'... sebenarnya aku rasa tenang bila berada di sana, yg paling aku ingat bila pagi tadi, lepas solat subuh, students sekolah tu buat ma'thurat, pastu diikuti dgn doa wahidah... bayangkan la kalau tiap tiap pagi mcm tu? aku yg sebenarnya tak pernah merasai situasi 'islamic' yg sebegitu sekali, rasa macam kalau boleh, nak je selalu macam tu... tapi apa² pun aku tetap bersyukur sebab aku dibesarkan macam ni, berkawan dgn semua jenis manusia, bersekolah di MTD, belajar di MMU... semuanya ni mengajar aku utk 'hidup' secara realistik... alhamdulillah, aku rasa aku sebenarnya beruntung, sbb dgn kelebihan yg aku ada ni, aku boleh bercampur dgn semua jenis golongan manusia, insya allah...

tadi kul 11 nak dkt kul 12 tgh mlm aku dinner dgn cord dgn azim... azim baru balik dari tengok teater sensorang... sape suruh tak ajak aku... heheheh...

sambung nanti insya allah, wsalam, cya l8er (*.*)/

No comments: