Saturday, December 25, 2004

SHUT UP!!!

assalamualaikum,

maha suci allah, aku dpt meneruskan hidup ini... yg pastinya, ada perubahan yg berlaku pada diri aku... perubahan yg, aku sendiri pun tidak pasti kenapa ianya berlaku...

sehingga kini, aku masih tidak pasti, apa yg aku mahukan... rasa macam tiada panduan, tiada arah utk dituju dalam hidup, tidak ada kekuatan utk aku lalui semuanya... kenapa? apa sebenarnya yg berlaku pada diriku? adilkah utk aku libatkan org lain bersama dgn masalah aku, yg sebenarnya aku pun tak pasti apakah masalah aku...

ya allah, berilah kekuatan kepadaku...

bila baca blog org lain, aku rasa sayu, hiba... tapi utk apa? aku pun tak pasti kenapa aku rasa macam tu? sebab diorang happy? sebab diorang takde masalah utk difikirkan?

ntah la... aku rasa macam nak je aku bawak kereta aku, pergi ke tempat yg aku sendiri tak tau kat mana... kenapa? aku tak tau... ini yg aku rasakan... ini yg tengah bermain dlm kepala hotak aku nih...

apa sebenarnya yg aku fikirkan? apa sebenarnya yg aku nak? apa sebenarnya yg aku nak lakukan?

No comments: