Monday, December 27, 2004

PANTANG

assalamualaikum,

satu lagi benda yg paling aku pantang!!! bising pasal duit... kejap tadi ada kenduri doa selamat + tahlil arwah kat rumah aku (utk kakak aku nak gi UK dgn arwah mereka² yg telah meninggalkan kita)... tapi seriously aku memang tak rasa 'happy' ataupun 'tak happy'... sebab apa? sebab duit... aku paling tak suka kalau sesapa pun bergaduh pasal duit... nape? duit boleh bawak mati ke?

semoga allah mengampunkan dosa²ku yg telah lalu, yg sedang berlaku dan yg akan berlaku...

p/s: setiap yg berlaku ada hikmahnya... aku yakin, allah memberikan segala ujian kepada aku, kerana aku 'layak' utk menerimanya... ya allah, kuatkanlah diri aku, tabahkanlah aku utk menghadapi ujianMu... ya allah... aku merayu padaMu... aku merayu padaMu...

No comments: