Tuesday, September 04, 2007

MR & MRS DWEN... 1 SEPT 2007...



assalamualaikum,

lama aku tak update blog nih... dan aku pun dah berubah status dah... huh? tak percaya?

pada tanggal 1 sept 2007 bersamaan 19 sya'aban 1428 aku telah diijabkabulkan dengan siti zuraini zainal di bandar tenggara, johor.... majlis pernikahan dihadiri oleh ahli keluarga rapat, memandangkan majlis ini dirancang tidak lebih 2 minggu sebelum tarikh tersebut... ikut perancangan, kitorang akan berkahwin pada hujung 2007 ni, tapi atas sebab² keselamatan (memandangkan 2 2 dah pindah melaka), akad nikah dipercepatkan dan 1 sept 2007 dipilih...

nanti aku update lagi... banyak kerja la today... huhuhu... gambar nanti aku upload...

thanks kepada yg wish, bagi hadiah, sms, call etc... nanti majlis kat KL aku jemput korang...

w'salam...

No comments: