Sunday, June 13, 2004

DIA MILIK INSAN YANG MENDAMBA KEBAHAGIAAN...

assalamualaikum,

subhanallah... allah masih mengizinkan aku menghirup udaraNya lagi... walaupun aku ni selalu lupa dekat Dia, tapi Dia masih memberi peluang pada aku utk di sini...

minggu yg dah lepas, life aku quite stable, walaupun kerja macam biasa, tetap banyak dan mencabar... cuma kali ni, tak terlampau rush, sebab boss cuti seminggu, bawak anak balik kampung...

monday, i continued my fixed asset assignment, invoice approval, final touch-up for ICU proposal, and prepared for tuesday's meeting... the next day, i've meeting with ICEMS review committee... i represented my boss, since i'm in-charge of financial system... kak raha dgn ester pun datang... tak banyak yg didiscuss oleh commitee, just to clarify the process owner of the modules... banyak jugak finance punya module...

that day jugak, i've discussed with en nan, about my plan for our unit... kami bercadang nak review semua module yg finance pakai... sekarang ni, STF module sudah direview, dah jadi STMS module... BU module pun sudah direview, tapi belum dapat approval dari pn noraini... ICU module tak de lagi, tapi dah dibuat proposal, still tgh tunggu approval dari puan... fixed asset module tgh buat, aku dgn en nan buat... procurement module pun sudah dilihat utk direview, still belum start sebab kena buat study sikit... yg lain, akan direview, insya allah...

wednesday, aku annual leave... saje je, tak pernah cuti... tapi hari tu ada kerja aku buat sebenarnya, bukan rehat jek kat rumah tu...

thursday, got meeting with en sofian and other finance staff, regarding audit interim... aarrgghhh!!! banyak la pulak en sofian bagi task kat aku... most of his part (last year's interim) dia bagi kat aku... pening kepala aku... isk isk isk... takpe la, aku buat je la ape yg termampu...

jumaat, aku masuk office lambat sikit, sebab pergi JPJ, ada urusan sikit... sampai ofis dalam pukul 10, then terus tengok pending service request form - SRF dgn changes request form - CRF... nak updat dgn kak raha... petang tu lepas solat jumaat, siapkan summary of invoices amount... patutnya ni keje staff aku, tapi sbb dia dah kena buat matching utk reconciliation, takpe la, aku buat je la... bukan susah pun...

saturday, rest kat rumah + jaga rumah sbb parents aku takde... tinggal adik aku sensorang... abah aku siang² dah ckp kat aku, jgn nak pergi memana... isk isk isk... ahad pun rest jugak... rest, rest jugak, tapi aku still buat kerja kat umah ni... nak buat homepage utk finance katanya, heheheh...

cya l8er, wallahu a'lam...

No comments: