Thursday, May 20, 2004

INVOICING + PC HANG + VIRUS...

assalamualaikum,

terkadang aku terpikir, kenapa semuanya berlaku dekat aku, dalam jangkamasa terdekat... ada yg dapat aku fikir²kan, ada yg aku pening, ada yg aku 'buat bodoh'...

minggu ni aku start buat invoicing / billing utk students... memang senang, bukak icems, click, tinggal je pc... tapi proses tu mengambil masa paling kurang setakat nih yg aku dah buat ialah 21 jam (6 ptg - 3 ptg esoknya)... kat melaka jek ada banyak faculty, nasib baik aku kena buat melaka jek, kalau kena cyberjaya sekali? maunya aku tak leh buat kerja lain...

aku dapat staff baru, kak emy... dia under billing... tapi sekarang ni aku mintak tolong dia buat report aku, heheheh... tak cukup tangan nak buat... ok la, dia kata dah nak siap, tapi tak nampak lagi 'hasil'nya...

dalam kepala aku ni, aku nak buat start second phase fixed asset module review, grant accounting / cpa review, pastu discuss rentetan meeting ari tu... tuh belum lagi masuk business unit module encik nan, icu / ocbc module pun kena buat gak, isk banyaknye... campur lagi dgn daily problem from user, menu screen review, aarrgghh!!!

ya allah, bagilah ketenangan pada diri aku ni... amin...

wallahu a'lam...

No comments: