Wednesday, April 07, 2004

CONFIRM? TAK CONFIRM?

assalamualaikum,

nearly seminggu tak update kot... aku dah semakin busy dgn kerja... busy dgn kerja? ha'ah, kerja semakin banyak... meeting tu tak payah la kira... kta cyberjaya ke melaka ke, kena la pergi jugak... penat? mananya tak penat... tapi apa yg boleh aku buat? benda nih aku rasa sbg satu tanggungjawab aku...

lagipun, dah nak masuk 3 bulan aku kerja kat mmu nih... 3 bulan? kejapnya... tadi masa meeting pun, customer aku masa kat company lama call, nak tanya quotation... aku ingat tak ingat la suara dia... walaupun dah nak masuk 3 bulan, tapi aku sebenarnya masih belum puashati dengan prestasi aku... nampak macam aku 'tak buat kerja'... org tak cakap la, tapi aku yg cakap... nak kata tak buat kerja, banyak la kerja yg ada kat atas bahu aku nih...

semalam, aku baru habis buat standard operating procedure (SOP) untuk fixed asset... benda tu patutnya siap minggu lepas, tapi ada sebab² yg tak dapat dielakkan, terdelay jadi 3 minggu... semalam baru aku submit kat en sofian, nak suruh dia verify... nanti kang submit kat boss terus, menjawap la pulak aku, sebab tak mintak en sofian verify duluh... semalam pun, aku habiskan la jugak utk authorisation user utk finance ICEMS tu... esok ada meeting, pagi petang, tak dapat la aku nak buat 'ayat² power' utk siapkan report pasal authorisation user tu...

tadi meeting kat melaka, more on STF (student trust fund)... banyak pada policy oleh STAD (students' affair n sport division) tadi... aku sangap jek dalam meeting tu, tapi takpe la... dapat la idea sikit pasal STF, maybe boleh aku refer kalau nak enhance system nanti kot...

semoga allah memberi kekuatan utk aku, dalam mencuba utk istiqamahkan benda yg aku buat...

wsalam, cya l8er (*.*)/

No comments: