Monday, August 28, 2006

KITA TERPAKSA BERMUSUHAN...


assalamualaikum...

hampir sebulan tak hapdet... agak 'byk keje' sket, bukan busy... first week of august, dah tak ingat sibuk dgn apa, tp sibuk jugak la... hujung minggu cam biasa ada program kat melaka... so weekend dah terguna, tak la buang masa sangat...

second week, agak sibuk dgn convo punya preparation... ada rehearsal la, itu la ini la... convo was on 12th & 13th august... overall, ok... buat dkt MMU grand hall, dewan yg baru digunakan julung² kalinya... memang besar, boleh muat about 4500 pax... aku jadi usher, jaga datuk rahim... dia seorang yg ok, tak terlampau mem'pressure'kan aku as per said my other friends... week ni jugak my darling keluar wad, after about a month duduk dalam wad, asik makan nasi spital jek (by right tak makan pun, sbb tak berjalan ke mana² heheheh)... kereta aku takde la fully completed, but then it' better rather than kita biar jek kat workshop tu... at least aku always follow up dgn dorang, n quite sometimes jugak aku pegi wokshop tu balik, tengok apa² yg tak betul lagi...

third week, aku amik cuti panjang about 3 days... dah rancang lama dah, nak gi langkawi... kebetulan ita plak kawin masa nih... congrats ita n loqman! aku gi langkawi dgn ramzee, shopping mengalahkan org pompuan hahahah... seb baik aku tak ambik gambar barang² yg aku beli, or else mesti org tak percaya aku beli mcm tu...




forth week, sambung balik buat keje² aku yg tertinggal... approached quite a number of banks for placement, cuma tak gi bank dia jek... tengok la next week ke, baru la berjalan² heheheh... sekarang nih tgh mood nak cuti jek rasa... aku ada lagi 33 days annual leave... bila la aku nak amik lagi nih...

tuh jek kot utk kali nih... eh lupa plak... just to inform that sekarang ni UIA punya convocation... ada convo fest 'ConVest'... ok jugak la, banyak stall yg jual makanan la, baju la itu la ini la... ada mini funfair lagi hahahah...

ok lah, semoga allah meredhai kita semua insya allah... jika betul perlaksanaan, yakinlah bahawa allah akan tolong kita...

No comments: