Tuesday, December 13, 2005

ANNA NABILA MOHAMAD AZAM...


assalamualaikum,

alhamdulillah, pada jam lebih kurang 3pg (waktu malaysia) 8 december 2005, akak aku selamat melahirkan anak sulung dia dkt portland hospital, london... nama diberi ANNA NABILA BT MOHAMAD AZAM (mana la diorang dapat nama nih)... ikut date, nabila patut lahir on 30th november aritu, tapi sebab pakngah dia pergi london, terus dia malu nak keluar dari perut mak dia heheheh...

nih ada beberapa keping gambar yg abang ipar aku send... lepas jugak la gian aku nak nengok nabila hehehe...


baby... 9 minutes after birth... anak buah aku la wei!!!



anna nabila muhammad azam... 1 day old...



anna nabila dgn opah dia(=mak aku)...



dengan atuk dia (=abah aku) plak...

anak adalah permata keluarga... dilahirkan ibarat kain putih, suci bersih... kitalah yg mencorakkannya menjadi warna apa yg kita mahukan... ;-)

wallahu a'lam...

No comments: